2010. szeptember 10., péntek

Zene az kell..

Egészen pici koromtól meghatározó szerepe van az életemben a zenének.Minden hangulatomhoz tökéletes ráérzéssel választom ki a megfelelő dalt.Persze sokszor nem túl ésszerűen döntök,mert ha szomorú vagyok,nem vidám dalt teszek be persze,hanem valami jó sírosat.De hát nő vagyok:)Talán nem is baj egyébként,mert a dalok által még intenzívebben kiélem az épp aktuális érzelmeket,nem pedig elnyomom.Hű,mindenféle korszakom volt már,a legemlékezetesebbekről most megemlékezem..Szandival kezdődött:)Rajongásomat segítette,hogy a szomszédunkba költöztek,és egy nap,suli után,felcsengettem hozzájuk:-Csókolom,kérhetnék Szanditól egy autógrammot?A mamája nagyon kedves volt.Felhívtak,kaptam mosolyt,aláírást,amit másnap rém büszkén mutogathattam a suliban:)Aztán cseperedtem,jött az Eddás korszak.Te jó ég,hogy néztem ki akkoriban..Eddás poló,'seggem alig látszik ki gatya'(Nővérem nevezte el,ki volt tőle,joggal..),sportcipő.Kb. ugyanebben az időszakban belezúgtam a bátyám haverjába(mint minden kamasz kiscsajjal,igen,velem is megesett)aki Republik rajongó volt,így én is azzá lettem.Ő ugyan rám sem bagózott,de a Republikot azóta is kedvelem:).Aztán nővérem hatására Beatles rajongó lettem..Még könyvet is olvastam a zenekarról,nagyon megkapó dalaikat máig a szivembe zártam.Utána jött a nagy Queen-es korszak!Emlékszem volt egy videókazettám,tele videóklippekkel.Leültettem az unokatesóimat,és lelkesen mutogattam nekik a kedvenceimet.Szegények annyira nem méltányolták a lelkesedésemet,de hősiesen aszisztáltak.De talán a legjelentősebb a Dirty Dancing korszakom volt:)Volt egy csodálatos nyár:)Fülig belezúgtam a szomszéd fiúba,aki nem mellesleg kiköpött Patrick Swaize volt.És tetszettem neki:)A filmet kb megnéztem naponta kétszer,(bármelyik részéből idézek szó szerint:),sőt a filmől tanultam meg táncolni.Milyen klassz volt az az időszak!Akkoriban is kötődött néhány kapocs:).Talán ezek voltak a legmeghatározóbb korszakok,aztán jött mindenféle dal ami hatással volt..Mert zene az kell..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése