2010. szeptember 28., kedd

Mezítláb..szabadon

Már eltelt néhány nap a nyaralásból.Napközben pihenés a tengerparton,este séta a városban.Egyik délután,miután egész nap pancsoltunk,felfrissülten,városi sétához öltözve,mentolós csoki fagyit majszolva,a part felé vettük az irányt,hogy megnézzük a naplementét.Már nem volt olyan forró a homok mint napközben,így jóleső volt mezítlábasan csatangolni.Oda vagyok a hullámokért!Csak néztem,és egyre jobban elhatalmasodott rajtam a vágy.Ez a már már giccses jelenet,naplemente,hullámzó tenger,és a talpam találkozása a finom homokkal,eltelítette összes érzékemet.A szél a nyomomban ,mintha azt susogta volna..fusss,menj már..Nem is hallottam miről beszélgetnek a többiek,csak a szél játékos hivogatására bírtam koncentrálni.Futni,futni,futni..-Mindjárt jövök..És már szaladtam is.Bele szaladtam a vágyamba.Olyan jólesett,hogy észre sem vettem mennyire eltávolodtam a többiektől.Csak kapkodtam a sós illatú nyári levegő után,és élveztem a kalandot.Ahogy futottam,alaposan kimelegedtem ugyan, de a fáradságnak jelét sem éreztem.Könnyűvé váltam,és nem a 'gondolatok szárnyán röppentem'hanem ott voltam..Így hát mindenféle gátló gondolattól mentesen(le kéne vennem az órám,ruhában vagyok,hűvös van stb),csak tettem ami jól esett,és beleszaladtam érzelmeim hullámzó tengerébe.Csak ugráltam,és kurjongattam.Boldog voltam,és szabad..
Néhány évvel később..
Szintén nyári este van.A kedvem jó,a hangulat magával csábít.
Egyesülök a zene ritmusával,a ruhával amit viselek,és szinte a testem irányít engem,nem pedig fordítva.Táncolok!A szenvedély találkozik az örömmel,és ettől majd ki csattanok.Egy ilyen táncos felszabadult pillanatban történt az eset.A mezítlábas eset.Egy újabb töredék csupán..mezítláb,szabadon..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése