2011. február 4., péntek

Köszönöm

Nehéz "megszólalnom"..Az elmúlt 24 órában,mintha az egész világ azon fáradozott volna,hogy valami történjen velem.Valami csoda:)Mintha az angyalok egész nap kísérgettek volna!Azt hiszem így is volt:)Már a munkahelyemen elkezdődött..Az első "angyal"egy régi vágású,kedves idős úr formájában érkezett,aki amellett hogy megnevetettet még a kezemet is megcsókolta.Aztán egy tömött áruházban,mindenki kedves és előzékeny volt!Rengetegen voltunk,de senkin nem láttam feszültséget,nem volt türelmetlenség sem lökdösődés.Fogalmam sincs miért éreztem jól magam egy zsúfolt üzletben, cipekedve,de így történt:)Aztán az autóban ülve,egyszercsak egy újabb angyal mintha ezt súgta volna:"Tedd meg"..Én pedig hallgattam rá.Megöleltem akit már régen meg kellett volna,és hosszú idő után elöntötte a szívemet a megbocsátás.."Most olyan könnyű minden,szinte csak a semmi tart",szól a dal,és én pont így érzem magam.Nem gondoltam volna hogy amiről úgy véltem képtelenség,a képesség felé sodor.A képesség hogy átlépjek önmagamon,egy újabb tulajdonságot fedett fel előttem magamról.Ma láttam a családom,beszéltem olyanokkal akik nagyon fontosak nekem,és mindez valamilyen furcsa "véletlennek"köszönhetően alakult így.Egy megérzett gondolat,egy véletlenül elküldött üzenet,mind mind segítségemre voltak..Ha egy szóban kellene megfogalmaznom a mai napot,a szavam ez lenne:MEGHITT!Meghitt volt a kézcsók a bácsitól,a bevásárlás,a rég nem érzett ölelés,a vacsora a családom körében,egy jó beszélgetés,a randi a kedvenc dalommal,az otthonomban töltött minden pillanat!Mit mondhatnék?Hála  a hölgynek,aki tegnap elárult egy titkot a mai napról..Igaza volt,és remélem neki is ilyen csodás napja volt!Minden angyalnak üzenem:KÖSZÖNÖM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése