2010. október 15., péntek

Levél az univerzumnak..

Kedves Univerzum!
Azt beszélik,hogy teljesíted a kívánságokat..Csak el kell képzelni amit szeretnénk,sokszor vizualizálni,esetleg leírni,aztán várni,és ha megkapod a jelzéseket,azt valamilyen formában visszajuttatod!Egyszer már segítettél nekem,pedig akkor még nem tudtam erről a 'varázslásról'.Szóval tudom, hogy működik!Mostanában van egy nagyon erős vágyam,sokat álmodom is róla,és gondoltam segíthetnél,ezért írok neked!Szóval szeretnék elutazni!A vágyam Olaszország!Nem tudom miért olyan erős az érzés,hogy oda kell mennem,de ha rá gondolok máris boldogságérzetem támad!Autóval mennék,bejárnám a kis falvakat,beszélnék a helyiekkel,és rengeteget ennék:)!És megnéznék minden helyet,hogy vajon olyanok e mint amilyennek álmaimban látom!Kiváncsi vagyok az emberekre,az illatokra,az ízekre,az érzésekre!Minderre!Most várok,átadtam a vágyam,és tudom hogy eljut hozzád!Ó!Majdnem elfelejtettem..Köszönöm a kedves olasz hölgyet(aki Rómában élt,apácaként),hogy 'elküldted'hozzám!Spero di rividerci presto!(Remélem hamarosan újra látjuk egymást)Addig is:Grazie mille!!

2 megjegyzés:

  1. Hálásan köszönöm! Áldás! Ámen!

    VálaszTörlés
  2. Vajon sikerült végül eljutni a hölgynek Olaszországba?
    Bízom benne, hogy teljesült a vágya :-)

    VálaszTörlés